אנחנו גרים בחוף מנלי וכמו שאפשר להבין מפוסטים קודמים, אנחנו מאוד אוהבים את האזור. התמונה הזו ממחישה היטב למה. זו עד כה התמונה היחידה שאינה שלי בבלוג. נתקלתי בה באינטרנט, והייתי חייב לשתף.

בהמשך לפוסט על המפרץ והחופים, ניתן בקלות לראות את חוף האוקיאנוס של מנלי בקדמת התמונה, ואת מפרץ סידני שנמצא מהעבר השני של רצועת החוף הדקה שהיא מנלי.

כבר במאה התשע עשרה נחשבה מנלי לעיירת נופש. תושבי סידני היו מגיעים לכאן באוניות כדי לבלות את חופשות הקיץ. הסלוגן של מנלי היה אז:
Manly – seven miles from Sydney, a thousand miles from care…"

לא יכולתי להגדיר את זה טוב יותר בעצמי.

אז זה גן העדן שלנו. הוא לא מושלם, אבל זה הטוב ביותר שנצליח כנראה למצוא בעולם שלנו. אנחנו גרים אי שם באמצע בין הגולשים למעבורת, בין הלווייתנים והדולפינים שבאוקיינוס לבין הפינגווינים והמנטה ריי שבמפרץ. קשה שלא להתאהב במנלי, ואנחנו אכן מתאהבים במקום יותר ויותר עם כל שנה שעוברת…

20120722-223321.jpg

אודות amnoncarmel

Researching the connection between future technologies and humanism for over a decade. Learning and teaching as much as possible about people, technology, history, science, cultures and focusing on futurism. I am fascinated by the influence of science and technology on our lives in the past, present and future.

כתיבת תגובה