התמונה הזו צולמה באחד מהחופים הצפוניים (Northern Beaches), לא רחוק ממנלי. אני ראיתי את התופעה הזו בעצמי (למרות שלא אני צילמתי את התמונה) – דולפינים קופצים בין הגלים וממש משחקים עם הגולשים!

אני בעצמי לא גולש, אבל חבר טוב סיפר לי שפשוט אין שום דבר שמשתווה לחוויה הזו של התחברות אולטימטיבית לים, לחיות ולטבע.

ועם זאת, אני חושב שהרגעים הראשונים שבהם אתה רואה גוף אפור גדול על סנפיר גב בולט ששוחה לידך, יכולים להיות מפחידים יותר מכל דבר אחר…

20120730-223202.jpg

אודות amnoncarmel

Researching the connection between future technologies and humanism for over a decade. Learning and teaching as much as possible about people, technology, history, science, cultures and focusing on futurism. I am fascinated by the influence of science and technology on our lives in the past, present and future.

»

  1. […] זה לא רק הגלים הגבוהים אלא גם הטבע שמסביב, תצורת החוף והסיכוי לפגוש דולפינים במהלך […]

  2. […] באזור שלי ביץ', המוני סרטנים וחיות מים אחרות כולל דולפינים ולוויתנים. אם יהיה לכם מזל תיתקלו ב- Echidna (סוג של חיית […]

כתיבת תגובה

