במסגרת הבלוג אני מפרסם לא מעט רשומות על מקומות יפים או מיוחדים באזור מנלי, סידני רבתי וגם מחוץ לסידני. אלא שמי שלא מכיר ממש היטב את האזור, (וזה כולל אפילו אנשים שגרים בסידני, אבל לא באזור מנלי), עלול להרגיש קצת אבוד לגבי איתור המקומות שעליהם אני כותב, וזה בעייתי במיוחד אם רוצים לתכנן טיול או כשרוצים להכיר טוב יותר את האזור.

כדי לעזור ולהפוך את המידע לנגיש יותר, הכנתי מפה אינטראקטיבית שכוללת ציון של כמעט כל המקומות עליהם כתבתי בבלוג. הקלקה על כל נקודת ציון כחולה, תפתח חלונית ובה לינק לרשומה הרלוונטית ולפעמים כמה מילים נוספות. אני אמשיך לעדכן את המפה עם רשומות חדשות בעתיד.

עד שאמצע דרך להטמיע (to embed) את המפה עצמה בבלוג, הוספתי גם לינק ישיר למפה שנמצא בסרגל הכלים שבצד ימין תחת הכותרת ״ המפה האינטראקטיבית של הבלוג״.

אני מקווה שתמצאו את המפה הזו יעילה ושימושית. אשמח לקבל פידבקים כיצד לשפר את העניין כדי להפוך את המידע לנגיש ונוח יותר.

20120910-062336.jpg
המפה כפי שהיא נראית כרגע על פני סידני רבתי.

אודות amnoncarmel

Researching the connection between future technologies and humanism for over a decade. Learning and teaching as much as possible about people, technology, history, science, cultures and focusing on futurism. I am fascinated by the influence of science and technology on our lives in the past, present and future.

»

  1. מאת המעוניין בהגירה לאוסטרליה..:

    כרגיל = > כתוב בצורה מרשימה וטובה.
    אני עוקב כבר מספר שבועות אחרי הבלוג שלך ואני נהנה בצורה לא נורמלית.

    תודה.🙂

  2. מאת עופר D:

    נחמד לראות את המפה. זה מכניס קצת סדר לסיפורים🙂
    שנה טובה לך, ידידי מקצווי העולם.

  3. מאת arikf:

    רעיון מצויין, נראה לי שאני אאמץ אותו🙂

כתיבת תגובה

