ברגעים אלו ממש אני נמצא בקנברה, עיר הבירה של אוסטרליה, כחלק מפרויקט של משרד התיירות של קנברה. הפרויקט נקרא Human Brochure ומטרתו לעודד את תיירות הפנים לקנברה. במקום להשקיע בפרסומות, הקימו אתר מושקע שמתעדכן באופן אוטומטי באמצעות הרשתות החברתיות – פייסבוק, טוויטר, פורסקוור ואינסטגרם.

לא פחות מחמש מאות אנשים הגיעו מכל רחבי אוסטרליה לסופ״ש ארוך ומפנק שבו נהנים מהמיטב שיש לקנברה להציע. המשתתפים התחלקו לארבע קבוצות שונות: כיף משפחתי, Adventure, יין ואוכל ותרבות ואמנות. המסלולים משתנים בהתאם.

הכל כולל הכל בחינם וכל מה שמתבקשים המשתתפים לעשות בתמורה זה לעדכן את חבריהם על הנעשה בטיול. המידע הרלוונטי נשאב אוטומטית (כל עוד מוסיפים את התגית #humanbrochure) לאתר של הפרויקט וכך נוצרת חווית טיול משותפת ומעניינת אונליין.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו באתר ואני מבטיח רשומת סיכום על חוויות מקנברה בעתיד הקרוב.

כתובת האתר :
www.humanbrochure.com.au

20121027-154732.jpg

20121027-154747.jpg

אודות amnoncarmel

Researching the connection between future technologies and humanism for over a decade. Learning and teaching as much as possible about people, technology, history, science, cultures and focusing on futurism. I am fascinated by the influence of science and technology on our lives in the past, present and future.

תגובה אחת »

  1. yara113 הגיב:

    נחמד שדואגים לפרסם את קנברה. אישית, רק הנסיעה אליה ,4 שעות באוטובוס הייתה משעממת.
    פרט למראה הטרמיטים בדרך, ממש לא היה מה לראות. הפרלמנט יפה גם אזור השגרירויות.
    ואם אני לא זוכרת מקומות אחרים לציון, …………לא ארשום, אולי החוויות שלכם היו שונות ולא הספיק לנו הזמן לנסוע ולחזור באותו יום.
    ממתינה לרשומה הבאה.

כתיבת תגובה